تأکید وزیر بهداشت در برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی ارشد با تأخیر چند هفته ای، امشب زمان برگزاری آزمون ها مشخص تکلیف می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مشاور وزیر بهداشت از معین تکلیف زمان برگزاری آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد اطلاع داد و گفت: پیشنهاد وزیر بهداشت برای برگزاری این آزمون ها تأخیر چند هفته ای است.

تأکید وزیر بهداشت در برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی ارشد با تأخیر چند هفته ای، امشب زمان برگزاری آزمون ها مشخص تکلیف می گردد

علیرضا وهاب زاده در تبادل نظر با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، پیرو سخنان سعید نمکی وزیر بهداشت در تبادل نظر زنده اینستاگرامی، در مورد زمان برگزاری آزمون دوره دکتری و کارشناسی ارشد اظهار کرد: ما در نظر داریم این آزمون ها با رعایت پروتکل های بهداشتی با چند هفته تاخیر برگزار گردد.

وی اضافه نمود: عصر امروز جلسه ای سه ساعته برای تعریف تاریخ جدید برگزاری آزمون ها با حضور وزیر بهداشت، معاونان وزارت علوم و مسئولان سازمان سنجش برگزار گردید که در نهایت بی نتیجه ماند.

مشاور وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: سازمان سنجش همچنان برای برگزاری آزمون ها در تاریخ قبلی اصرار دارد و اعلام نموده است که با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنکور دوره دکتری، سوال ها طراحی و در کشور توزیع شده است و اساتید طراح سوال در قرنطینه هستند؛ از همین رو باید این آزمون ها در زمان مقرر برگزار گردد.

وهاب زاده گفت: امشب جلسه ای در مورد زمان بندی جدید کنکور با توجه به پیشنهاد وزیر بهداشت یعنی برگزاری آزمون ها با تاخیر چند هفته ای، با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت علوم و مسئولان سازمان سنجش برگزار می گردد.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت معتقد است در مواجهه با موج جدید شیوع ویروس کرونا، یک ماه زمان ضروری است تا با رعایت پروتکل های بهداشتی یک آمار نزولی در کرونا را ببینیم؛ اکنون تنها یک هفته از زمان الزام استفاده از ماسک می گذرد؛ از همین رو باید هر یک از آزمون های دکترا و ارشد با تأخیر چند هفته ای برگزار گردد.

4084/

بیشتر شرکت کنندگان کنکور سراسری موافق زودتربرگزاری کنکورهستند، چراتعلل می کنید دوباره پای فرزند کدوم وزیر و وکیل و نماینده مجلس وسط که خونش عزیزه نباید کنکوری ها می خوان کل داوطلبه رامچل اون کنن

سلامبنده نه آزمون ارشد دارم نه دکترا. پزشک عمومی هستم و کاملا بی طرف عرض میکنم هر آزمونی رو هم که عقب نندازند آزمون های چند روز آینده واقعا برگزاریش عین با سر توی چاه رفتنه و خدا هم میگه بنده من بهت عقل دادم و خودت کردی. با برگزاری این آزمونها جان و سلامت خیلیها به خطر می افتد و احتمال افزایش آمار کرونا خیلی خیلی بیشتر از سالم برگزار گردیدن آزمونها است . در این مواقع نظر پزشکان باید ارجح بر نظر کادر آموزش باشد. اگر هم آزمونها برگزار گردید داوطلبان عزیز برای حفظ جان خودتون و انجام مسیولیت انسانی حتی در صورت کاهش تمرکز و مسایل دیگه لطفا ماسک رو لحظه ای هم بر ندارید و در صورت امکان از پوشش چشم یا صورت با وسایل محافظتی لا اقل هنگام ورود و خروج و زمان تجمع بیشتر حتما بهره ببرید تا خدای تنموده به وسیله چشم مبتلا نشوید.

خواهشا نتیجه رو زود بگید استرس اذیت میکنه .

توروخدا زمانشو عوض کنید. دکتری به قیمت ابتلا و مرگ ارزش نداره

بله واقعا حرف درست رو دکتر نمکی میزنن..مخصوصا دکترا که همه از شهرستان خا با خانولده میان مرکز استان ..و این یعنی فاجعه

خاک بر سر مسیولینی که جون مردم براشون از کمترین اولویت برخوردار هست. کشورای اروپایی با مدیریت درست دارن کنترل میکنن سیر این بیماری رو، در حالی که اقایون فکر برگزاری کنکور و نگران جیب گشاد مافیای کنکور هستن.

سلام زودتر ما را از شر استرس کنکور راحت کنید ،استرسش از کوید19 بدتر جونمون به لب رسید

سازمان سنجش هم حق داره آخه یه ماهه شرایط بده شما الان که چن روز مونده به کنکور دکتری یادتون افتاده بگین تاریخ ازمون رو عوض کنن؟

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

مینی نت: مینی نت، با برگزیده آخرین اخبار جراید و روزنامه ها همراه ما باشید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40888

به "تأکید وزیر بهداشت در برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی ارشد با تأخیر چند هفته ای، امشب زمان برگزاری آزمون ها مشخص تکلیف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید وزیر بهداشت در برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی ارشد با تأخیر چند هفته ای، امشب زمان برگزاری آزمون ها مشخص تکلیف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید